Title: Förderung der Unterrichtsplanungskompetenz angehender Lehrkräfte durch den Einsatz (meta-)kognitiver Prompts in der reflexiven E-Portfolioarbeit
- Title
- Förderung der Unterrichtsplanungskompetenz angehender Lehrkräfte durch den Einsatz (meta-)kognitiver Prompts in der reflexiven E-Portfolioarbeit
- Platform
- SpringerLink
- Status
- Current
- Publication Type
- Monograph
- Medium
- Empty
- Language
-
- First Author
- Uzunbacak
- First Editor
- Empty
- Publisher Name
- Springer Fachmedien Wiesbaden
- Date First in Print
- 2023-01-01
- Date First Online
- 2023-01-01
- Access Start Date
- Empty
- Access End Date
- Empty
- Volume Number
- Empty
- Edition Statement
- 1
- Access Type
- Empty
- Note
- Empty
- Last Changed External
- Empty
- Date Created
- 2024-09-17 20:01:01
- Last Updated
- 2024-09-17 20:01:03
- UUID
- 0239fca3-7df4-44fb-839a-f7f8e22cbc48
Identifier Namespace Name | Identifier Namespace Value | Identifier |
---|---|---|
eISBN | eisbn | 978-3-658-43073-3 |
ISBN | isbn | 978-3-658-43072-6 |
Title_ID | title_id | 10.1007/978-3-658-43073-3 |
- Subject Area
- Empty
Dewey Decimal Classification |
---|
- Series
- Empty
- Parent publication title ID
- Empty
- Superseding publication title ID
- Empty
- Preceding publication title ID
- Empty
- Open Access
- Empty
Price Type | Value | Currency |
---|