Title: Kognitive Strategien zur Förderung des Text- und Bildverstehens beim Lernen mit illustrierten Sachtexten. Theoretische Konzeptualisierung und empirische Prüfung
- Title
- Kognitive Strategien zur Förderung des Text- und Bildverstehens beim Lernen mit illustrierten Sachtexten. Theoretische Konzeptualisierung und empirische Prüfung
- Package
- Logos Psychologie
- Platform
- Content Select
- Status
- Current
- Publication Type
- Monograph
- Medium
- Book
- Language
-
German
- First Author
- Sabine Schlag
- First Editor
- Empty
- Publisher Name
- Logos Verlag
- Date First in Print
- 2011-11-10
- Date First Online
- 2011-11-10
- Access Start Date
- 2017-02-16
- Access End Date
- Empty
- Volume Number
- 19
- Edition Statement
- Empty
- Access Type
- Paid
- Note
- Empty
- Last Changed External
- 2021-03-05
- Date Created
- 2021-06-03 20:13:46
- Last Updated
- 2021-06-03 20:13:47
- UUID
- 3179fce8-5fd7-4463-b520-e9ed86aad25a
Identifier Namespace Name | Identifier Namespace Value | Identifier |
---|---|---|
eISBN | eisbn | 9783832597030 |
ISBN | isbn | 9783832529925 |
Title_ID | title_id | 58a1c698-6cc0-4cdd-aeaa-3edeb0dd2d03 |
- Subject Area
- Psychologie
Dewey Decimal Classification |
---|
- Series
- Empty
- Parent publication title ID
- Empty
- Superseding publication title ID
- Empty
- Preceding publication title ID
- Empty
- Open Access
- Empty
Price Type | Value | Currency |
---|---|---|
list | 144.85 | EUR |