Title: Kindliche Mehrsprachigkeit in Bildungsinstitutionen zwischen Wert und Abwertung -- Eine Fallstudie am Exempel einer burgenländischen Volksschule

Title
Kindliche Mehrsprachigkeit in Bildungsinstitutionen zwischen Wert und Abwertung -- Eine Fallstudie am Exempel einer burgenländischen Volksschule
Package
Logos Didaktik/Pädagogik/Erziehungswissenschaften 2019
Platform
Content Select
URL
http://www.content-select.com/index.php?id=bib_view&ean=9783832591045 
Status
Current
Publication Type
Monograph
Medium
Book
Language
German
First Author
Jasmin Mersits
First Editor
Empty
Publisher Name
Logos Verlag
Date First in Print
2018-05-07
Date First Online
2018-05-07
Access Start Date
2019-03-02
Access End Date
Empty
Volume Number
7
Edition Statement
Empty
Access Type
Paid
Note
Empty
Last Changed External
2022-09-29

Curated By

Date Created
2021-06-03 20:03:57
Last Updated
2022-10-15 20:33:50
UUID
83985934-1bd0-4c27-a926-17b746937a7c
Identifier Namespace Name Identifier Namespace Value Identifier
eISBN eisbn 9783832591045
ISBN isbn 9783832546939
Package ISIL package_isil ZDB-171-LPE
Title_ID title_id 5c7aad7b-6f28-4ec9-a372-7583b0dd2d03
Subject Area
Pädagogik/Soziale Arbeit
Dewey Decimal Classification
Series
Empty
Parent publication title ID
Empty
Superseding publication title ID
Empty
Preceding publication title ID
Empty
Open Access
Empty
Price Type Value Currency
list 141.18 EUR


Loading