Title: Die Unterstützung der sozialen Kompetenzentwicklung von Schülerinnen und Schülern mit geistiger Behinderung im Kontext erlebnispädagogischer Lernarrangements

Title
Die Unterstützung der sozialen Kompetenzentwicklung von Schülerinnen und Schülern mit geistiger Behinderung im Kontext erlebnispädagogischer Lernarrangements
Package
Logos Didaktik/Pädagogik/Erziehungswissenschaften
Platform
Content Select
URL
http://www.content-select.com/index.php?id=bib_view&ean=9783832598242 
Status
Current
Publication Type
Monograph
Medium
Book
Language
German
First Author
Tanja Kinne
First Editor
Empty
Publisher Name
Logos Verlag
Date First in Print
2011-09-10
Date First Online
2011-09-10
Access Start Date
2017-02-16
Access End Date
Empty
Volume Number
Empty
Edition Statement
Empty
Access Type
Paid
Note
Empty
Last Changed External
2021-03-05

Curated By

Date Created
2021-06-03 20:03:37
Last Updated
2021-06-03 20:03:38
UUID
99c19bf6-ccc6-423c-a616-0823bec1ebc5
Identifier Namespace Name Identifier Namespace Value Identifier
eISBN eisbn 9783832598242
ISBN isbn 9783832527181
Title_ID title_id 58a1c67c-bf4c-4171-8d8f-3edeb0dd2d03
Subject Area
Sozialwissenschaften
Dewey Decimal Classification
Series
Empty
Parent publication title ID
Empty
Superseding publication title ID
Empty
Preceding publication title ID
Empty
Open Access
Empty
Price Type Value Currency
list 165.06 EUR


Loading