Title: Sprachendidaktik in der Frühpädagogik: Eine Analyse alltagsintegrierter Sprachenbildung unter Berücksichtigung institutioneller Rahmenbedingungen

Title
Sprachendidaktik in der Frühpädagogik: Eine Analyse alltagsintegrierter Sprachenbildung unter Berücksichtigung institutioneller Rahmenbedingungen
Package
Books at JSTOR: Open Access Title List
Platform
www.jstor.org
URL
https://www.jstor.org/stable/10.2307/j.ctv1v7zc3c 
Status
Current
Publication Type
Monograph
Medium
Empty
Language
First Author
Elisa Tessmer
First Editor
Empty
Publisher Name
Verlag Barbara Budrich
Date First in Print
2021-01-01
Date First Online
Empty
Access Start Date
Empty
Access End Date
Empty
Volume Number
Empty
Edition Statement
1
Access Type
Free
Note
Empty
Last Changed External
Empty

Curated By

Date Created
2023-10-28 20:01:10
Last Updated
2024-08-28 20:39:57
UUID
9f2da14a-4f1e-41c4-bad2-40cdc24f00d7
Identifier Namespace Name Identifier Namespace Value Identifier
eISBN eisbn 978-3-96665-957-4
ISBN isbn 978-3-96665-041-0
Title_ID title_id 10.2307/j.ctv1v7zc3c
Subject Area
Empty
Dewey Decimal Classification
Series
Empty
Parent publication title ID
Empty
Superseding publication title ID
Empty
Preceding publication title ID
Empty
Open Access
Empty
Price Type Value Currency


Loading