Title: Mentoring als hochschuldidaktisches Instrument zur Gestaltung der Studieneingangsphase

Title
Mentoring als hochschuldidaktisches Instrument zur Gestaltung der Studieneingangsphase
Package
scholars_Pädagogik/Berufs- und Wirtschaftspädagogik 2021_2
Platform
utb elibrary
URL
https://elibrary.utb.de/doi/book/10.3278/9783763967476 
Status
Current
Publication Type
Monograph
Medium
Book
Language
First Author
Fuge, Juliane
First Editor
Empty
Publisher Name
wbv Publikation
Date First in Print
2016-03-30
Date First Online
2016-03-30
Access Start Date
2016-03-30
Access End Date
Empty
Volume Number
Empty
Edition Statement
1
Access Type
Paid
Note
Empty
Last Changed External
2022-03-02

Curated By

Date Created
2023-08-23 20:03:04
Last Updated
2024-08-28 20:01:37
UUID
ebd4c125-5bba-45b8-a7ea-ff3757964000
Identifier Namespace Name Identifier Namespace Value Identifier
DOI doi 10.3278/9783763967476  
eISBN eisbn 978-3-7639-6747-6
ISBN isbn 978-3-940625-64-9
Title_ID title_id 10.3278/9783763967476
Subject Area
Gesellschaft und Sozialwissenschaften
Dewey Decimal Classification
Series
Wirtschaftspädagogisches Forum
Parent publication title ID
Empty
Superseding publication title ID
Empty
Preceding publication title ID
Empty
Open Access
Empty
Price Type Value Currency
list 149.16 EUR


Loading