Title: Kognitive Strategien zur Förderung des Text- und Bildverstehens beim Lernen mit illustrierten Sachtexten. Theoretische Konzeptualisierung und empirische Prüfung

Title
Kognitive Strategien zur Förderung des Text- und Bildverstehens beim Lernen mit illustrierten Sachtexten. Theoretische Konzeptualisierung und empirische Prüfung
Package
Preselect NRW
Platform
Content Select
URL
http://www.content-select.com/index.php?id=bib_view&ean=9783832597030 
Status
Current
Publication Type
Monograph
Medium
Book
Language
First Author
Sabine Schlag
First Editor
Empty
Publisher Name
Logos Verlag
Date First in Print
2011-11-10
Date First Online
2011-11-10
Access Start Date
2022-02-14
Access End Date
Empty
Volume Number
19
Edition Statement
Empty
Access Type
Paid
Note
Empty
Last Changed External
2022-12-10

Curated By

Date Created
2021-01-09 11:15:45
Last Updated
2024-04-12 09:01:02
UUID
0d69b9ac-fc95-4d4a-b87e-26c3666964bb
Identifier Namespace Name Identifier Namespace Value Identifier
eISBN eisbn 9783832597030
ISBN isbn 9783832529925
Package ISIL package_isil ZDB-171-LPY
Title_ID title_id 58a1c698-6cc0-4cdd-aeaa-3edeb0dd2d03
Subject Area
Psychologie
Dewey Decimal Classification
Series
Empty
Parent publication title ID
Empty
Superseding publication title ID
Empty
Preceding publication title ID
Empty
Open Access
Empty
Price Type Value Currency
list 144.85 EUR


Loading