Title: Förderung des Verständnisses von Nature of Science und der experimentellen Kompetenz im Schüler*innen-Labor Physik in Abgrenzung zum Regelunterricht
- Title
- Förderung des Verständnisses von Nature of Science und der experimentellen Kompetenz im Schüler*innen-Labor Physik in Abgrenzung zum Regelunterricht
- Platform
- Content Select
- Status
- Current
- Publication Type
- Monograph
- Medium
- Book
- Language
-
German
- First Author
- Matthias Ungermann
- First Editor
- Empty
- Publisher Name
- Logos Verlag
- Date First in Print
- 2022-02-10
- Date First Online
- 2022-02-10
- Access Start Date
- 2023-02-15
- Access End Date
- Empty
- Volume Number
- 326
- Edition Statement
- Empty
- Access Type
- Paid
- Note
- Empty
- Last Changed External
- 2023-04-27
- Date Created
- 2023-04-20 20:00:18
- Last Updated
- 2023-12-03 20:08:47
- UUID
- 1be79333-974c-4a6b-bb4f-b0550fa49cf8
- Subject Area
- Pädagogik/Soziale Arbeit
Dewey Decimal Classification |
---|
- Series
- Empty
- Parent publication title ID
- Empty
- Superseding publication title ID
- Empty
- Preceding publication title ID
- Empty
- Open Access
- Empty
Price Type | Value | Currency |
---|---|---|
list | 315.55 | EUR |