Title: Förderung des Verständnisses von Nature of Science und der experimentellen Kompetenz im Schüler*innen-Labor Physik in Abgrenzung zum Regelunterricht

Title
Förderung des Verständnisses von Nature of Science und der experimentellen Kompetenz im Schüler*innen-Labor Physik in Abgrenzung zum Regelunterricht
Package
Preselect NRW
Platform
Content Select
URL
http://www.content-select.com/index.php?id=bib_view&ean=9783832585013 
Status
Current
Publication Type
Monograph
Medium
Book
Language
German
First Author
Matthias Ungermann
First Editor
Empty
Publisher Name
Logos Verlag
Date First in Print
2022-02-10
Date First Online
2022-02-10
Access Start Date
2023-02-15
Access End Date
Empty
Volume Number
326
Edition Statement
Empty
Access Type
Paid
Note
Empty
Last Changed External
2023-04-27

Curated By

Date Created
2023-03-04 20:06:37
Last Updated
2024-04-12 09:03:00
UUID
b58d2cab-3cc8-402c-80e5-4591dd043e18
Identifier Namespace Name Identifier Namespace Value Identifier
eISBN eisbn 9783832585013
ISBN isbn 9783832554422
Package ISIL package_isil ZDB-171-LPE
Title_ID title_id 63eb608c-3058-48d3-a36d-4357ac1b000f
Subject Area
Pädagogik/Soziale Arbeit
Dewey Decimal Classification
Series
Empty
Parent publication title ID
Empty
Superseding publication title ID
Empty
Preceding publication title ID
Empty
Open Access
Empty
Price Type Value Currency
list 315.55 EUR


Loading