- Date Created
- 2023-08-23 20:02:15
- Last Updated
- 2023-08-23 20:02:15
- UUID
- cbd2bc55-030f-46cb-ac7b-c627368905cc
Identifier: 978-3-86388-419-2
- Identifier Namespace
- eisbn
- Identifier
- 978-3-86388-419-2
Identified Components with same Identifier:
Title | Package | Namespace |
---|---|---|
"""ADHS“ verstehen?: Phänomenologische Perspektiven" (Current) | Books at JSTOR: All book title list | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars_Pädagogik (allg.) - Backlist | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars_Pädagogik (allg.) 2019_2 | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars_Pädagogik (allg.) 2019_1 | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars_Pädagogik (allg.) 2014_1 | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars GESAMT | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars EBS | eisbn |