- Date Created
- 2023-08-23 20:01:44
- Last Updated
- 2023-08-23 20:01:44
- UUID
- 07601a5f-ea42-4a04-bbf3-0895848dc2dc
Identifier: 978-3-86388-419-2
- Identifier Namespace
- eisbn
- Identifier
- 978-3-86388-419-2
Identified Components with same Identifier:
Title | Package | Namespace |
---|---|---|
"""ADHS“ verstehen?: Phänomenologische Perspektiven" (Current) | Books at JSTOR: All book title list | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars_Pädagogik (allg.) - Backlist | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars_Pädagogik (allg.) 2019_2 | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars_Pädagogik (allg.) 2019_1 | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars_Pädagogik (allg.) 2014_1 | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars GESAMT | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars EBS | eisbn |