- Date Created
- 2023-02-13 20:04:10
- Last Updated
- 2023-02-13 20:04:10
- UUID
- afd0afac-c80c-4e89-b3de-522fe6c2a1b3
Identifier: 978-3-86388-419-2
- Identifier Namespace
- eisbn
- Identifier
- 978-3-86388-419-2
Identified Components with same Identifier:
Title | Package | Namespace |
---|---|---|
"""ADHS“ verstehen?: Phänomenologische Perspektiven" (Current) | Books at JSTOR: All book title list | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars_Pädagogik (allg.) - Backlist | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars_Pädagogik (allg.) 2019_2 | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars_Pädagogik (allg.) 2019_1 | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars_Pädagogik (allg.) 2014_1 | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars GESAMT | eisbn |
„ADHS“ verstehen? (Current) | scholars EBS | eisbn |